Uz ova 3 savjeta za opuštanje, bit ćete k’o novi!

Uz ova 3 savjeta za opuštanje, bit ćete k’o novi!

Ako ste među onima koji kažu da im je „korona došla kao naručena“, pretpostavljamo da ste u posljednjih nekoliko mjeseci zapravo stali na loptu i napokon se, nakon dugo godina, dobro odmorili.

Cijeli svijet privremeno je stao i posljedice na gospodarstvo mogle bi biti zastrašujuće, no psiholozi se slažu kako je dolazak nepoznatog virusa učinio i mnogo koristi. Sigurno ste vidjeli fotografije neba iznad Kine koje se u smo nekoliko tjedana smanjene ljudske aktivnosti napokon pročistilo (vjerojatno po prvi put u posljednjih 10-ak godina) ili fotografiju divljih životinja koje su ušle u gradove, budući da se privremeno smanjila buka.

Psiholozi tvrde, nakon početnog stresa koji smo doživjeli zbog straha od nepoznatog, mnogi od nas zapravo su se opustili. Radilo se od kuće, ukućani su provodili puno više vremena zajedno, a mnogi su iskoristili to vrijeme prisilne izolacije da porade na sebi, kako fizički, tako i psihički.

E sad, iako nas je većina uživala u tim svakodnevnim malim radostima poput šetnji šumom ili do obližnjeg jezera, pravo je pitanje – koliko će nas to dugo „držati“ i koliko će nam vremena biti potrebno da se vratimo na staro?

Sa željom i nadom da ovo razdoblje opuštenosti u vašem životu potraje što je duže moguće, u nastavku vam dajemo nekoliko savjeta za zabavno opuštanje.

Meditacija i yoga mogu biti zabavni!

Ako ste ikad isprobali yogu, znate o čemu vam govorimo! Osim što ćete se dobro opustiti stojeći na glavi ili u lotus položaju, odlazak na yogu uvijek možete iskoristiti za usputnu kavu s frendicama te tako učiniti nešto dobro i za svoj društveni život.

Meditacija također može biti zabavna. Krenete li je proučavati, ubrzo ćete doći do saznanja da postoje i vođene meditacije te aktivne meditacije za zaposlene, odnosno, kako ih Osho u svojoj knjizi naziva, meditacije za ljude koji su možda i pokušavali s meditiranjem, ali su odustali jer im je bilo teško uključiti meditaciju u svoj užurbani životni stil. Dodatni savjet je da koristite eterična ulja jer ćete se tako lakše opustiti.

Sezona je ribolova, učlanite se u ribolovno društvo

A zašto se ne biste opuštali recimo, na ribolovu? Mnogi od nas imaju predivna sjećanja na ribolov s djedom ili tatom pa zašto ta sjećanja ne biste oživjeli?

Ribolov je poput meditacije jer sjedite sami sa sobom, na svježem zraku, uživate u miru i cvrkutu ptica. Osim toga, vjerojatno je da će se jezero nalaziti kraj šume, a šuma i voda podižu broj negativnih iona u zraku, što čini mnogo dobrobiti za vaše mentalno i fizičko zdravlje.

Na ribolov možete i sa svojim psom, sigurni smo da će uživati na otvorenom, a možda čak dobiti i želju da se okupa u jezeru. No planirate li provesti duže vrijeme u prirodi, nemojte zaboraviti koristiti kremu za sunčanje!

Sve su moderniji walking sastanci

Većinu dana provodite u uredu i smatrate da nemate vremena za šetnje prirodom i bilo kakvu fizičku aktivnost? No unatoč tome se često žalite na bol u leđima i nogama? A, ruku na srce, niste si „na ti“ niti s kilogramima?

Onda nas molimo poslušajte i ipak uzmite tih pola ili sat vremena dnevno. Prošećite Maksimirom, uz Savu ili oko Jarunskog jezera, a ako baš morate, uzmite sa sobom mobitel i riješite nekoliko razgovora s to-do liste. Osjećat ćete se da niste gubili vrijeme jer ste i radili, a pola sata brzog hoda pomoći će vam da stešete svoju liniju do prvog ovogodišnjeg odlaska na plažu.

Bonus savjet: Dva sata bez mobitela dnevno

Da, dobro ste pročitali! Iako smo vam u prethodnom savjetu poručili da odete u šetnju s mobitelom (ako baš morate), bolja je opcija da ga barem na dva sata dnevno „zaboravite“ u ladici.

Budite barem tih dva sata dnevno u trenutku, uživajte u zagrljaju svoje bolje polovice, igranju s djecom, čaši dobrog crnog vina ili svježe cijeđenog soka. Opustite se i živite svoj život. Nemojte biti samo slučajan prolaznik.

Odgovori