Opći uvjeti poslovanja

Na sve narudžbe i isporuke između Annona trgovina d.o.o. i njezinih kupaca koji kupuju putem internet trgovine www.annona.hr (Annona) primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja.

Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača, zakonu Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, te Zakonu o obveznim odnosima.

1. OPĆI UVJETI KUPNJE

Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije proizvoda ponuđenih na našim internet stranicama. Internet trgovinom Annona (Prodavatelj) na domeni www.annona.hr upravlja tvrtka Annona trgovina d.o.o., Gundulićeva 25, Zagreb, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 081343702, osobni identifikacijski broj (OIB): 12221552617, VAT ID: HR12221552617, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Korištenjem usluga Annona internet trgovine na domeni www.annona.hr smatra se da je kupac u svakom trenutku upoznat s ovim Uvjetima kupnje, te da ih u cijelosti razumije i prihvaća.

2. NARUČIVANJE, POSTUPAK NARUČIVANJA I SKLAPANJE UGOVORA

Narudžbe je moguće izvršiti internetom svakoga dana od 0 do 24 sata.

Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (HRK), s uključenim PDV-om. Istaknute cijene proizvoda na Annona internet trgovini vrijede za kupnju putem interneta.

Annona internet trgovina omogućuje dva načina kupovine:

  • Možete kupovati kao registrirani korisnik
  • Možete kupovati kao gost korisnik

Naglašavamo da je kupnja za registrirane korisnike najsigurnija te pruža dodatne mogućnosti, kao što su:

  • Brži proces narudžbe i naplate
  • Provjera statusa narudžbi
  • Pregled prošlih narudžbi
  • Izmjena podataka korisničkog računa
  • Izmjena lozinke
  • Spremanje dodatnih adresa za dostavu

2.1  Naručivanje

Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada Kupac odabere proizvod, stavi proizvod/e u košaricu te potvrdi način plaćanja. Putem Annona internet trgovine Kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

Kupci mogu biti isključivo punoljetne osobe (stariji od 18 godina)  koje prihvaćaju ove Uvjete poslovanja, što potvrđuju narudžbom proizvoda na Annona internet trgovini. Korištenje usluga Annona internet trgovine od strane djece ili maloljetnih osoba (mlađi od 18 godina) nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Annona trgovina d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Zabranjena prodaja alkohola maloljetnim osobama (mlađi od 18 godina).

2.2  Potvrda narudžbe / Sklapanje ugovora

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-poštom odmah nakon obavljene narudžbe koja sadrži sve zakonom i ovim Uvjetima poslovanja propisane detalje. i time je sklopljen Ugovor između Prodavatelja i Kupca. Ugovor (tj. prvi email o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju Prodavatelja.

Prodavatelj zadržava puno pravo u bilo kojem trenutku stornirati narudžbu, te se time obvezuje da će u propisanom zakonskom roku izvršiti puni povrat novca. Ukoliko Kupac ne kontaktira Prodavatelja, smatra se da je primio potvrdu narudžbe i da je suglasan s cijenom i uvjetima isporuke proizvoda.

2.3 Pravo na otkazivanje narudžbe / Otkaz ugovora

U slučaju da naručeni proizvod nije na raspolaganju ili se iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti, Prodavatelj će kupca obavijestiti (elektroničkim putem, pismenim putem ili telefonski) o navedenome. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke, otkazati narudžbu/ugovor ili odabrati neki drugi proizvod. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe/ugovora, Prodavatelj će mu vratiti novac u zakonski predviđenom roku. Ako se Kupac odluči raskinuti ugovor prije nego je proizvod poslan na dostavu povrat sredstava biti će izvršen u zakonski predviđenom roku, kao i ako Kupac odluči otkazati narudžbu/ugovor nakon što je ista poslana na dostavu a po primitku povrata te narudžbe od strane kupca. Navedeno otkazivanje i povrat uplaćenog iznosa vrijedi za narudžbe plaćene putem kreditne kartice, općom uplatnicom ili internet bankarstvom, a ne vrijedi za narudžbe u kojim je odabrano plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja jer te narudžbe nisu plaćene sve do kada dostavna služba ne uruči proizvod kupcu.

2.4 Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od načina plaćanja navedenih na Annona internet trgovini.

Više detalja o plaćanju putem interneta pogledajte na “Načini plaćanja”.

3. DOSTAVA

Dostavu vršimo vlastitim resursima na širem području Grada Zagreba.

Za ostala područja Republike Hrvatske koristimo i vanjske suradnike tj. dostavne službe. Ne dostavljamo proizvode iz slijedećih kategorija: Voće i povrće, Meso i riba, Zamrznuta hrana te proizvode koji zahtijevaju hlađenje u transportu ili imaju staklenu ambalažu.

Za više informacija kliknite OVDJE.

Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, dužni smo kupca obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće.

Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Prodavatelj nije odgovoran za oštećenja koja se nalazi u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati uslugu kupcu i riješiti situaciju na zadovoljstvo kupca.

Za narudžbu u inozemstvo ili na otoke potrebno je poslati upit.

Usluga POKUPI je dostupna za sve narudžbe iznad 150 kn na adresi Prilaz Vladislava Brajkovića 13, 1000 Zagreb u Annona supermarketu.

4. REKLAMACIJE i POVRAT ROBE

Nezadovoljni ste našom uslugom? Niste primili robu koju ste naručili ili ste primili robu s greškom?

Obratite nam se s povjerenjem pismenim putem, na mail na info@annona.hr ili putem pošte na adresu: Annona trgovina d.o.o., Gundulićeva 25, 10000 Zagreb s naznakom „Internet trgovina Annona“, i vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku, a uslugu kojom ste nezadovoljni ćemo pokušati unaprijediti i poboljšati na vaše zadovoljstvo.

Kao Kupac imate pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u slijedećim slučajevima:

  • ukoliko smo Vam isporučili robu koju niste naručili (npr. pogrešan proizvod);
  • ukoliko smo Vam isporučili robu kojoj je već istekao rok trajanja;
  • ukoliko smo Vam isporučili robu s greškom ili oštećenjem koja nisu nastala u transportu.

Molimo vas da nam prilikom reklamacije pošaljete broj narudžbe i što detaljniji opis nedostatka na predmetnom proizvodu.  Ukoliko utvrdimo da je Vaš prigovor opravdan, imate pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

U kojim slučajevima nemate pravo na povrat proizvoda?

  1. Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučen je s važećim rokom trajanja;
  2. Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno sukladan.

5. PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor sklopljen prilikom kupnje proizvoda je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda koji vrijedi do isporuke proizvoda od strane Annona internet trgovine te izvršenog plaćanja s vaše strane, u slučaju da prije toga nije raskinut.

Sukladno Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Ne morate navesti razlog za raskid ugovora, ali nas morate unutar tog roka obavijestiti o raskidu ugovora putem obrasca za jednostrani raskid ugovora poslanog:

– poštom na adresu: Annona trgovina d.o.o., Gundulićeva 25, 10000 Zagreb s naznakom „Internet trgovina Annona“,

– elektroničkom poštom na: info@annona.hr

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Nakon što primimo Vašu izjavu (obrazac), obavijestit ćemo Vas o primitku izjave o raskidu, a povrat plaćenog ćemo izvršiti nakon što nam roba bude vraćena (najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o raskidu ugovora).

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Stoga, proizvodi koje vraćate moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da niste ispunili svoju obavezu povrata robe te Vam nismo dužni izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora (u roku od 14 dana od kada je uputio izjavu o odluci za raskidom ugovora).

Kada nemate pravo na jednostrani raskid ugovora?

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe (svježa hrana, lako pokvarljiva hrana s mikrobiološkog gledišta i sl.).

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.